Gratis porr avslöjar oskyldig murvel i nyhetstorkad klyfta

15 Okt

Kritiken mot By á Bladet börjar sätta press på redaktionen. Än så länge är det visserligen bara Cyndi som tydligast öser på men spår av irritation också spåras hos MissiZippi. Barbro Binda kan då och då blixtra till men då mer personliga påhopp som, efter översättning, inte är värre än att de kan få passera! Vildhunden gör vad han kan för att ta över några kaniner men det är ju mer välgärning än kritik. Josephzohn drämmer då och då till med antydan om skandal – sånt värmer!

För att en gång för alla vederlägga dessa antydningar från prenumeranterna kollade Red upp vilka sökord som väglett besökare till lösnummer av Bladet. Red hade förväntat sig sökbegrepp som ”saklig, seriös, nyhetsankare, trovärdig och politisk korrekt”. Men vad hittade han:

fri sex.nu  
nakna brÖst  
nakna.bröst  
nätstrumpor  
stora mulliga modeller  
anna anka som modell  
anna anka  
gratis porr  
vit sex  
kling klang  

Detta är ju skandal! Den slutsats Red drar är att ni, kära läsare, måste skärpa er. Kritiken måste bli tuffare, mer hänsynslös och hotfull. Det handlar ju om Bladets moral för bövlen, tänk på det CarBil, Civilingenjören , Filifjonkan och alla andra! Annars får Mona S Ahlin rätt när hon påstår att ”klyftorna ökar”.Klyftorna ökar trots Reds hängivna insatser

Annars är nyhetstorkan outhärdlig. Vem fan vill skriva om FRA, genus, Sven-Göran eller melodifestivaler? Jo, dessa: Svd, DN, ABAB 2, Svd 2

Ha en bra dag!

15 svar to “Gratis porr avslöjar oskyldig murvel i nyhetstorkad klyfta”

  1. Hebbe oktober 15, 2009 den 2:06 e m #

    Tack för din gissning på bildgåtan,svar kommer i eftermiddag..Haé Bra.

  2. MissiZipp oktober 15, 2009 den 3:55 e m #

    Illustrerar bilden ”klyftan”, borde den också i verkligheten kunna tryckas samman till en mindre.
    Till det behövs en corsett, inte en corvett för att
    hålla en mer naturlig balans.

    Det råder trötthet. Kan man få en bonus för att man är bra på trötthet? Hur som helst är jag glad för det lilla jag har och alltid haft. Och med en ”push-up” kan man ju luras.

  3. josephzohn oktober 15, 2009 den 3:58 e m #

    .. ”sånt värmer” och det behöver vi kyliga dagar som dessa, dagar då kung Bore hälsar på och Kulturministern hon Liljekullarna vill avskaffa kulturen. Enligt vissa lösa rykten lär hon hon Kulturministern vara ute efter undertecknad, men det vill inte undertecknad veta av. Han undertecknad, han vill hellre vara med på ”hyllningskalaset” han vill hellre vara med och hylla damen på den översta bilden. Hon ser så behagligt snäll ut och jag utbyter mer än gärna några glas bubbel med henne. Be henne ringa är du snäll!!!

  4. vildhunden oktober 15, 2009 den 5:31 e m #

    Omoral kan kanske ses som en form av moral? Kanske är det omoral som är ledstjärnan för Redaktörn när han publicerar slika spärrballonger som jäntungen uppvisar på bilden? Med sådana ballonger flyter hon säkert bra i vatten. Men jag inbillar mig att det inte var badvett och sjösäkerhet eller ryggsim Redaktörn tänkte på när han valde bild.

  5. Farbror Sid oktober 15, 2009 den 8:50 e m #

    Vem vågar yppa kritik här… alla verkar vara medlemmar i klanen Siad. Det är Hebbe Said, MissiZipp Siad, t.o.m. gamle räven Josephzohn heter numera Siad… och den där Vildhunden Siad vill man ju inte hamna i onåd med. Svamlar jag, kolla i kommentarlistan då…

    • josephzohn oktober 15, 2009 den 9:36 e m #

      ..me Siad, hur vet du det?? Är jag avlyssnad?? Har dom mikrofoner inbyggda i klyftorna?? Fattar noll!!
      Men skit samma. Här är det inte fråga om att inte våga yppa, här är det endast fråga om yppigheter!!

      • vildhunden oktober 15, 2009 den 10:04 e m #

        Jag tror att Farbror Sid Said har upptäckt det nätverk – den klan – vi alla som kommenterar ”lurats” in i. Frågan är om det är spåmannen Al Said som ligger bakom? Eller kan det vara den hemliga organisationen Al-Sajda?

  6. Farbror Sid oktober 15, 2009 den 8:51 e m #

    Nej! jag är också med i klanen… Sid Said.

  7. cyndi oktober 15, 2009 den 10:05 e m #

    Vem fan vill kommentera dom där planeterna? Det är jag för klyftig för! MÅSTE Red. länka till min soffa när han f.b. vet att jag är hur DAMMIG som helst och inte har ett vettigt ord att skriva??? Red. är verkligen outhärdlig!

  8. MissiZipp oktober 15, 2009 den 10:41 e m #

    Nu måste jag gräla på red igen.
    Sitter här och funderar på vilka ord jag skall undvika för att inte Frasse skall tro att jag vill ha sex klockan sex. Det är ett dilemma och jag vill ju inte att han och Allan skall kasta bort vår dyrbara tid, som flyger mellan gränserna, medan andra som längtar kan få hedras med deras närvaro.

    Mvh En Signalist eller vaddå?

  9. Maigiz oktober 15, 2009 den 11:10 e m #

    Att öka klyftan är inget jag kämpar för men hur jag än försöker så vill den inte minska. Men å andra sidan, vad vet en ko?

  10. cyndi oktober 16, 2009 den 9:02 f m #

    Ska jag behöva gå ut och hämta en regnblöt pappersblaska bara för att Red. har tagit sovmorgon??? Jag sitter f.b. här med tekoppen och snorar och väntar!!!

    Vaddå skriva nåt själv???

  11. redaktörn oktober 16, 2009 den 10:11 f m #

    Hebbe: Ska kolla då!

    Missizippi: Hm, vet inte om jag vågar kommentera det där med klyftor😀 men lite tryck brukar vara mysigt🙂

    Josephzohn: Den där kulturfröken ska jag ta hand om åt dig, lovar! Och Bubbeldamen ringer i helgen för att värma dig lite🙂

    Vildhunden: Det är en krävande roll att som jag ständigt vara moralens väktare i byn. De där med bilderna är inte mitt fel – damerna ser ju ut så😀 och dessutom är de ju bra tröst i många situationer – inte bara i sjönöd …

    Farbror Sid: Jag undrade just hur länge det skulle dröja innan någon skarpögd vettvilling skulle angripa tvångsanslutningen till klanen Said. Du har bara anat konsekvenserna – Vildhunden och Josephzohn är definitivt i samma utsatta läge🙂

    Cyndi: Outhärdlig – jag??? Det gillar jag. Ta nu fram dammvippan och snygga till dig och soffan istället för att damma ner ”mina” planeter🙂

    Missizippi: Gräla på du men tro inte att Frasse bryr sig – har du beställt sex så blir det så! Frasse förresten – är det samme Frasse som han o scoutkåren ?
    I så fall behöver du inte Allan😀

    Maigiz: Självinsikt har aldrig ökat några klyftor men varför sträva efter motsatsen🙂

    Cyndi: Passa dig nu! Sovmorgon jag? Nja – det regnade ju, och Urax öra behövde tillsyn😦
    Just det – skriv nåt. God morgon!😀

  12. Civilingenjör P Johansson oktober 16, 2009 den 8:13 e m #

    Jag tror redaktörn får tillämpa fler ”emfatiska omskrivningar” som min lärarinna i franska kallade det. Mitt vanligaste referensord är till exempel ”befolkningsexplosionen”.

  13. vildhunden oktober 16, 2009 den 8:28 e m #

    Bäste redaktörn.

    Härmed bidrar jag med de tre vanligaste sökmotortermerna sedan årets början.

    Uppenbarligen måste även jag övergå till att skriva mer om omoraliskt leverne bland ankor för att få lika spännande referensord i sökmotorerna som By à Bladet.

    kfg
    antipollution fault
    60-talet mode

    Go’ kväll redaktörn🙂

Kommentera

