Bladet testar…

14 Okt

med redaktörn som skribent

17 svar to “Bladet testar…”

  1. Gubben oktober 14, 2010 den 8:21 f m #

    komment

  2. cyndi oktober 14, 2010 den 8:25 f m #

    Det ser för jäkligt ut! Hoppas innehållet blir bättre. Längst upp…det är inte redaktörn va?

    • Redaktörn oktober 14, 2010 den 9:19 f m #

      He he! Då är jag på rätt väg!
      Nä, redaktionsseketeraren, hon som städar i garagehörnan!

      Vad gör du här förresten? Har du inte en egen blogg att sköta om 😀

      Jag ska nu försöka få in en annan gravatar på Red…

      • Redaktörn oktober 14, 2010 den 9:20 f m #

        Det var som tusan – där är ju Reds nuna hm, nu ska jag bara få dit honom i högerspalten!

      • cyndi oktober 14, 2010 den 9:41 f m #

        Det ser fortfarande bedrövligt ut och red behöver nog en behandling av nåt slag! Vaddå blogg att sköta?! Jag jobbar för bövelen! Sluta störa mej!

  3. Gubben oktober 14, 2010 den 9:37 f m #

    Hm

  4. cyndi oktober 14, 2010 den 9:51 f m #

    Testkommentar!!! Det är ju fb det jag GÖR! Jösses…eller är det nån annanstans jag ska skriva eller hur t-san menar redgubben?

    • Gubben oktober 14, 2010 den 10:13 f m #

      Perfekt

      • cyndi oktober 14, 2010 den 10:25 f m #

        Jag ser då inget som är perfekt här! Gubben behöver nog nya glasögon medesamma!

  5. Civilingenjör P Johansson oktober 14, 2010 den 5:10 e m #

    Det fungerar, tror jag.

    • Gubben oktober 15, 2010 den 11:10 f m #

      Nja, nu gäller det att få fart på redaktörn …

  6. Nina oktober 14, 2010 den 6:28 e m #

    Jaha… det är redaktören på bilden längst upp då… antar jag. Eller?

    • Gubben oktober 15, 2010 den 11:11 f m #

      Hm, nä, ja, vet inte än riktigt – återkommer! Hej förresten – så trevligt att få en hälsning från en riktig prinsessa 🙂

  7. cyndi oktober 15, 2010 den 7:44 f m #

    Å så går man till lådan och ska hämta blaskan å så har den inte KOMMIT?!! När red har kammat sej lite kanske det är dags att göra som utlovat: skribenta lite! Eller stod det vänta lite?!! Skärpning!

    • Gubben oktober 15, 2010 den 11:12 f m #

      Det stor vänta lite – helt rätt 😀

      • cyndi oktober 15, 2010 den 11:14 f m #

        Vänta lite…Vem är det som ”jobbar” här egentligen? Bodström, Gubben eller Red???

      • Redaktörn oktober 16, 2010 den 12:35 e m #

        Jobbar??? Det är bara i blåbärsskogen folk sliter för brödfödan 😀

Kommentera

