Presstopp!

11 Nov

När verkligheten är så mycket värre än vad denna blaska någonsin kan spegla är det dags att göra ett uppehåll.

Presstopp alltså!

Men Gubben fortsätter att envisas! Han har t.o.m. fått en bok uppkallad efter sig!

6 svar to “Presstopp!”

  1. cyndi november 11, 2010 den 1:48 e m #

    De var inte mycket att stoppa i pressarna det du gubbred. Jag förstår att redgubb har svårt att fokusera på mer än att få i sej kaffet och sätta ena foten framför den andra s a s! Det där med boken var väl inget nytt. Det finns f b massor med böcker om gubbar och reddar! Jag som läsare kommer inte att sakna blaskeländet ett dugg. Inte ett dugg!!!

    • Gubben november 11, 2010 den 4:50 e m #

      Seså! Var inte ledsen. Gubbar och reddar kan dyka upp lite var stans. Men kaffe – det dricker vi helst på ett rymdfik med novemberluckor 😀

  2. Shirouz november 12, 2010 den 10:47 f m #

    Men fy för sjuttsingen så avundsjuk jag blir. Och en lovestory också!
    Nu ska jag ut och tvinga någon att skriva en roman om mig, hm, Tomas Bodström borde kunna ta sig lite tid mellan familjen och fritiden,jag ska höra med honom 😉

    • Gubben november 12, 2010 den 4:27 e m #

      Inte ska du vara avundsjuk. Det finns hur många böcker som helst om kärringar 😀

  3. Anita januari 15, 2011 den 12:53 f m #

    ….Jaha du Gubben…vi hörs å ses! ;O)

  4. Gubben november 26, 2011 den 9:19 f m #

    tjaba daba

Kommentera

