Nu har vi jul igen!

21 Dec
Julens smällkamarell

Julens smällkamarell

 

12 svar to “Nu har vi jul igen!”

  1. Civilingenjör P Johansson december 21, 2012 den 10:13 e m #

    Va? Redaktör’n chockar genom en fullt påklädd mamsell (kamarell?).

    • Redaktörn december 22, 2012 den 8:08 f m #

      Jag har fått nya böjelser😀

  2. Electas matte december 22, 2012 den 11:54 f m #

    Är det efter barnbarnsbesöket? Gillar inte Urax smör? Det göra våra voffsar – fast helst i munnen. Och inte gick jorden under!!!

    • Redaktörn december 22, 2012 den 10:17 e m #

      Nä, vi fick tydligen några dagars respit😛

  3. vildhunden december 22, 2012 den 2:16 e m #

    GOD JUL!
    Nya böjelser?😀

    • Redaktörn december 22, 2012 den 10:18 e m #

      Hej Vildhund!
      Varför blir jag så glad varje gång jag får ett livstecken från dig? Och varje gång utan att få möjlighet att veta om jag når tillbaka.
      MEN ändå…
      EN RIKTIGT GOD JUL till dig också!

  4. Shirouz december 23, 2012 den 11:13 f m #

    Är det jul igen? Nåväl, men då önskar jag en God sådan!🙂

  5. cyndi december 23, 2012 den 8:46 e m #

    Jul???
    Vet jag inget om.
    Jobbar ingen på blaskan?

  6. Nisse mars 31, 2013 den 8:40 f m #

    Nu är det påsk.
    Ha det bra!

  7. cyndi april 3, 2013 den 11:09 f m #

    Jul IGEN!!!
    Vad är det här?
    Jultidning typ.

  8. cyndi april 26, 2013 den 11:40 f m #

    Hallå.
    Jag vill klaga på att den olyckliga godisartikeln inte syns när jag skulle läsa den.
    Hallå.
    Hallå.

Kommentera

